2009. április 20., hétfő

Szivárvány torta




Hv:
piskóta: 10 tojás, 10 ek. cukor, 10 ek. liszt,
krém: 6 dl tej, 6 ek. liszt, 20 dkg porcukor, 20 dkg margarin, 1 cs. van. cukor,
díszítés: 2 dl Hulala, ételszínezők

6 dobostorta lapot sütünk. (Sima piskóta tésztát keverünk ki, 6 felé vesszük, és laponként megsütjük. Én a tortasütőnek a lapját használtam, és vajaztam-liszteztem minden alkalommal)

Krém: A tejből és a 6 ek. lisztből sűrű krémet főzünk.
20 dkg porcukorral kikeverjük a 20 dkg margarint és az 1 cs. vaníliás cukrot. A kihűlt krémmel összekerverjük.

A krémet ötfelé vesszük. Kikevertem a szivárvány színeit amik sorrendben a következők: piros,narancs,sárga, zöld,kék, (a narancsot úgy kevertem ki, hogy a cirtomsárgához még kevertem pár csepp pirosat). Minden lapot más -más színnel töltöttem a szivárvány színeit követve. A maradék krémet zacsikba tölöttem színenként. A kész tortát körbekentem habbá vert Hulalával. A tetejére is vékony rétegben a hab kerül, utána körönként-színenként a díszítés. Az oldalára körbe csíkokban a színeket nyomtam, majd óvatosan elsimítottam.
( A szelet elég bénácskára sikerült...:) )
(Az ötlet Nobilis oldaláról való...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése